جهادگران علوم پزشکی هرمزگان در منطقه بشاگرد به مردم خدمات درمانی ارائه کردند

حمید عوضپور، مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری اردوی جهادی گفت: گروه جهادی شهید کاوه بسیج دانشجویی علوم پزشکی هرمزگان از ۴ تا ۶ دی ماه در منطقه بشاگرد، اردوی درمانی برگزار کرد.

عوضپور اضافه کرد: در این اردوی جهادی درمانی، ۱۰ دانشجوی دندانپزشکی، ۵ جراح عمومی و متخصص اطفال و ۲ پزشک عمومی حضور داشتند. همچنین ۵ دانشجوی پزشکی، ۱۰ دانشجوی پرستاری و ۵ دانشجوی بهداشت و ۴ دانشجوی داروسازی در این اردو حاضر شدند.

مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: در این اردو خدمات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی و آموزش بهداشت و مامایی و آموزش‌های فرهنگی به مردم بشاگرد ارائه شد.

وی ادامه داد: گروه جهادی شهید کاوه بسیج دانشجویی علوم پزشکی هرمزگان به منظور برگزاری این اردو در روستای بلبل آباد مستقر شده بود و یک تیم سیار پزشکی در منطقه گافر بشاگرد در قالب این گروه به مردم خدمت رسانی می‌کرد.

عوضپور اظهار کرد: در این اردوی جهادی درمانی، روزانه به ۱۰۰ نفر خدمات دندانپزشکی و به ۲۰۰ نفر خدمات پزشکی عمومی و به ۵۰ نفر خدمات تخصصی جراحی ارائه می‌شد. همچنین به ۵۰ نفر خدمات تخصصی اطفال ارائه شد و دارو‌های مورد نیاز مردم به صورت رایگان بین آنان توزیع شد.

وی یادآور شد: علاوه بر این، در این اردوی جهادی، دانشجویان حاضر در گروه به نیابت از ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان، با خانواده شهیدان محمد زارعی و علی زارعی در روستای بلبل آباد دیدار کردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *